Porsche, elektrikli SUV ürün gamını yeni Macan GTS ile genişletti. 420 kW’a (571 PS) varan gücü, elektronik arka diferansiyel kilidi ve alçaltılmış havalı spor süspansiyonu ile dikkat çeken model, sürüş dinamiklerinde çıtayı bir kez daha yukarı taşıyor.
1963’teki efsanevi 904 Carrera GTS’ten bu yana performansın simgesi haline gelen “GTS” ismi, şimdi ilk kez tamamen elektrikli bir Macan’da hayat buluyor. Yeni Macan GTS, Launch Control sayesinde yalnızca 3,8 saniyede 0’dan 100 km/s hıza ulaşıyor; 955 Nm’lik torku ile etkileyici bir performans sergiliyor.

Pist Ruhunu Yolda Taşıyor
Standart olarak sunulan Sport Chrono Paketi ve Taycan’dan aktarılan “Track Mode”, uzun pist sürüşlerinde bile batarya performansını en üst seviyede tutuyor. 586 kilometreye kadar (WLTP) menzil ve 270 kW hızlı şarj kapasitesiyle model, sadece 21 dakikada %10’dan %80’e dolum yapabiliyor.
GTS’e Özel Sürüş Dinamikleri
Macan GTS, elektronik Porsche Çekiş Yönetimi (ePTM) ve Porsche Torque Vectoring Plus ile virajlarda üstün çekiş ve çeviklik sağlıyor. Arkadaki elektronik diferansiyel kilidi ve 48:52’lik ağırlık dağılımı, aracı adeta yola yapıştırıyor.
GTS’e özel 10 mm alçaltılmış havalı süspansiyon ve Porsche Aktif Süspansiyon Yönetimi (PASM) çevikliği artırırken, Porsche Elektronik Spor Ses sistemi “Sport” ve “Sport Plus” modlarında GTS’e özgü bir ses deneyimi sunuyor.
GTS İmzası: Dış Tasarım
Yeni Macan GTS, siyah detaylarıyla öne çıkan güçlü hatlara sahip. Antrasit gri 21’’ Macan Design jantlar standart olarak gelirken, 22’’ RS Spyder Design jantlar opsiyonel olarak sunuluyor. 2026’da tanıtılacak Sport Design Paketi’ni taşıyan ilk model olan GTS, Carmine Red, Lugano Blue ve Crayon gibi özel renklerle kişiselleştirilebiliyor.

GTS İç Mekân Paketi
İlk kez sunulan GTS İç Mekân Paketi, dış renklerle uyumlu Carmine Red, Slate Grey Neo veya Lugano Blue detaylarıyla sportif bir atmosfer yaratıyor. Race-Tex döşemeler, kontrast dikişler ve koltuklardaki “GTS” logoları ise modelin performans ruhunu iç mekâna taşıyor.

